حجازی: بازیکنان بدانند این پیراهن چقدر ارزش دارد
نوشته شده توسط : alireza

به گزارش سرویس ورزشی برنا، ناصر حجازی رییس کمیته فنی باشگاه استقلال تهران گفت: روز گذشته در تمرین استقلال حاضر شدم و بنابر احساس وظیفه به صورت خصوصی با بازیكنان تیم صحبت كردم. وقتی استقلال شكست می‌خورد همه ناراحت می‌شوند و مردم انتظار دارند در بازی‌های بعدی این شكست به بهترین نحو جبران شود و بازیكنان باید این مهم را در نظر بگیرند تا در آتیه باعث ناراحتی و دلخوری هواداران نشوند.
وی ادامه داد: از دوندگی پایین و بی‌تفاوتی برخی از بازیكنان در حضور خودشان انتقاد كردم. به آنها در مورد برخی از بازیكنان كه از استقلال جدا شدند و در حال حاضر در تیم‌های دیگر به ورطه فراموشی سپرده شده‌‌اند را به عنوان نمونه ذكر كردم. بازیكنان بدانند حضور در استقلال چه ارزشی دارد و این پیراهن استقلال است كه به آنها هویت و محبوبیت می‌بخشد چنانچه در این تیم نباشند، حتی اگر چند برابر استقلال هم پول بگیرند خیلی زود از یادم مردم می‌روند.
وی افزود: در هر صورت بازیكنان استقلال باید بدانند در چه جایگاهی قرار دارند. اینجا استقلال است و هواداران نمی‌توانند تحمل كنند بازیكن تیم محبوب‌شان در زمین دوندگی و جنگندگی لازم را نداشته باشد. حرف‌های من از سر دلسوزی است. استقلال در حال حاضر در جدول رده‌بندی در شرایط حساسی قرار گرفته و نباید مفت امتیاز از دست دهد. باید تلاش تیمی بیشتر شود تا از این پس به این راحتی حریفان نتوانند از استقلال امتیاز بگیرند.





:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 605
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 17 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: